Menu

Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Po potwierdzeniu reklamacji przez naszego pracownika prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres firmowy lub inny wskazany przez pracownika adres.

3. Wysyłka na adres firmowy

BUDUJEMYONLINE.PL

Izabella Jańczak-Czajka

Grębów 98
63-708 Rozdrażew
NIP 617 186 20 88
REGON 250928180 kontakt@budujemyonline.pl

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

BUDUJEMYONLINE.PL

Izabella Jańczak-Czajka
Grębów 98
63-708 Rozdrażew
NIP 617 186 20 88
REGON 250928180 kontakt@budujemyonline.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz  paragon lub fakturę.

Opublikowano: