Reklamacje i zwroty
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Po potwierdzeniu reklamacji przez naszego pracownika prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres firmowy lub inny wskazany przez pracownika adres.
3. Wysyłka na adres firmowy
BUDUJEMYONLINE.PL
Izabella Jańczak-Czajka
Grębów 98
63-708 Rozdrażew
NIP 617 186 20 88
REGON 250928180 kontakt@budujemyonline.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BUDUJEMYONLINE.PL
Izabella Jańczak-Czajka
Grębów 98
63-708 Rozdrażew
NIP 617 186 20 88
REGON 250928180 kontakt@budujemyonline.pl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Opublikowano: